Skip to content

12 Σχόλια

  1. @fotisxantzis4235
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Ωραίο καλάμι.ποσο κάνουν τα γάντια κ ποια εταιρεία είναι?έχεις την καλύτερη παρέα μαζί σου

    Απάντηση

  2. @fotisxantzis4235
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Χαχαχαχ σου έχει τελειώσει η Ω3 ,τι ειπε😂😂😂

    Απάντηση

  3. @BlueBoyTTV
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Καλησπερα φιλε απο Αιδηψο σε βλεπω και το ευχαριστιαιμε ρε φιλε να σε καλα να δινεις content αμα περασεις απο δω θα χαρω να ψαρεψουμε μαζι.

    Απάντηση

  4. @ΑνδρέαςΑθανασιάδης-ω3υ
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    💙🇬🇷🎣🐟💪

    Απάντηση

  5. @themisgiannaros9878
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Άρη με τόσα ρούχα θα βγάλουμε την μπέμπελη μας έχεις κάνει σαν αστροναύτες😅😅😅

    Απάντηση

  6. @KaterinaKarava-t3c
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Αφού είχες έρθει Χαλκίδα έλα και κυμη Εύβοιας και πήγαινε για ψαρεμα στο λιμάνι η στην χηλι και ακόμα αν μπορείς στο Αιγαίο με βάρκα

    Απάντηση

  7. @mikethecook
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Καλησπέρα Άρη! Απολαυστικότατος όπως πάντα. Συνέχισε δυνατά!

    Απάντηση

  8. @gregoryg1346
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    καλησπερα ! πολυ ωραιο βιντεο..υπαρχει καποιο σημειο lrf η casting γυρω απο πειραια περαμα ??

    Απάντηση

  9. @ioanniszafeirakis9859
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Πολύ ωραίο βίντεο Άρη. Αυτό που μου αρέσει στα βίντεο σου είναι η θετική σου ενέργεια και προσέγγιση. Οι γνώσεις σου μας βοηθάνε πολύ. Ευχαριστούμε

    Απάντηση

  10. @ΘυμιοςΚαλ
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Μπραβο ρε μαγκα για τα βιντεο σου πολυ σε παω. Ορθος λογος και σωστος χαρακτηρας μπραβο αλανι.

    Απάντηση

  11. @hat13121
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Καλησπέρα φιλε πολυ ωραιο βιντεο. Θα μπορουσες μηπως να με βοηθησεις που να ριχνω το φουσωκτο να παω για ψαρεμα αττικη; Εχω ενα συμβατικο 4 μετρα σε τρειλερ και εχω θεμα με τις γλιστρες γιατι δεν το εχω σε λιμανι αλλα στον χωρο μου.. Σε ευχαριστω!!

    Απάντηση

  12. @ΘΕΟΔΩΡΟΣΚΟΥΡΣΑΡΗΣ-β3δ
    25 Ιουνίου 2026 @ 7:32 μμ

    Τέλεια τα γάντια πολύ χρησιμα και τα καλαμιά πολύ καλά

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *